Aaron Carter tagen för drog innehav.

Har just vaknat och ska snart proppa i mig lite frukost, ska iväg och jobba på ICA kl ett till kl sex senare idag.



Skrev ju igår om att Whitney Houston förmodas vara uppdragen ur drog missbruket. Och då sa jag ju att det är mer som faller in i missbruk än de som faller ut. Mycket riktigt idag så läste jag att den före detta barnstjärnan Aaron Carter nu var gripen för drog innehav. Polisen hade stannat honom för fortkörning och misstänkte att han hade droger i bilen och det hade han. 

image143

rw

Kommentarer
Postat av: Kristoffer

Svar: Haha, ja dom var ju så billiga ;P Dock kör jag nog endast på två denna gång :) Tänkte hitta en på MQ

2008-02-29 @ 11:19:01
URL: http://kristofferfransson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0