Alla <3 dag och Engelska läsning.

Jaha nu var man hemma tack vare min snälla lärare Göran. Anledningen till att jag fick fara var att jag skulle börja läsa min engelska bok. Och plikttrogen som man är så ska jag självklart läsa några kapitel. Funderar på att ta skotern och fara ut till stugan och läsa där eftersom jag lika måste dit för att elda så jag kan sova där imorgon. Tar med mig datorn åxå ifall det skulle bli långtråkigt. Boken jag ska läsa heter Harry And The Wrinklies är väl egentligen typ en engelsk barnbok men jag tycker den är bra ändå :D

 image98hj

Nå det är ju Alla <3 dag idag åxå som få kan ha missat. Har ju tjuv börjat med gelé hjärtan för några dagar sedan men ska ta mig ett par idag åxå. Sms:en denna dag har haglat in som vanligt och det finaste jag fick var en bild på Melwin den lilla palten. Blev riktigt glad när jag fick bilden mms:ad från mamma Emma. =) Dagens överraskning var på morgonen när det låg ett paket på köksbordet där det stod Rickard på och det var från mor och far, ett par Salming kallingar, vilket var mkt välbehövligt =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0