Älskar MQ i solna.

Hej hej!

Idag har vi varit en sväng till på stan och sen for vi till vällingby efter det så for vi till solna centrum och jag kan meddela att för näsrvarande älskar jag MQ i solna. Dom hade mina gråa byxor på rean som jag letat i Luleå och sen på varenda MQ jag varit in på i Sthlm. Har inte funnits i min stl. men i Solna hittade jag dom i min stl! vart skit glad när jag hittade dem. Annat än det så har jag inte köpt så mkt mer idag, mer än ett halsband och en tuperingskam, så det blev en dag med ganska lite shopping, bra för plånkan iaf. =)

Imorgon ska jag försöka hitta lite mer, får se vars vi ska då.

Åt nyss oxfileé och pot.gratäng vilket var jätte gott och till efterrätt blev det gino (stavning?) frukt i ugnen med vitchoklad på + glass till det, det var åxå jätte gott. Nu ska jag gå och se vilka som dansar vidare på tv med min faster.

Ha de gött!

tjo

Kommentarer
Postat av: Katharina

Jag vet visst är MQ i solna helt underbar:).
Klart en av min favorit av alla MQ :)

2008-02-15 @ 01:10:02
URL: http://katharinag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0