CAD och slut på dan.

Jaha nu har jag snart slutat, har bara denna datalektion med CAD kvar idag och det räknas knappt som lektion är väldigt slött. Men det känns verkligt jobbigt att måsta sluta så här sent på eftermiddagen på fredag. Nu sitter jag och funderar på om jag orkar fara till stugan och sova ikv. lr om jag ska stanna hemma, får se. Ikvälls ska jag väl se på Let´s Dance och sen vet jag inte vad mer jag ska göra. 

Ska försöka höra med mamma om inte hon ska sluta lite tidigare, så kan jag fara hem direkt efter CAD:en. Annars måste jag vänta på bussen som kommer 15:35 och med den är jag inte hemma förens tio över fyra  :(

Nå nu kanske jag ska göra lite CADding och surfa ut en tur på Aftonbladet.se ha en bra eftermiddag.

rw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0