Dagens gapskratt gavs av mormor.

Nu är jag hos mormor och har just bakat en sats med mjukkaka, det blev 20 stycken =)



Dagens gapskratt gavs av mormor. Så här var det.

Hon ringde mig i morse när vi var på väg till henne, fick stiga upp kl 07:20! :O, ja men iaf. så sa hon att hon kanske blir lite försenad för värmen fungerade inte i bilen så hon skulle fylla på glykol lr nått sånt. Okej sa ja, men när vi kom till stället hon skulle möta oss på så var hon där och sa att värmen fortfarande inte fungerade och hon trodde att det berodde på, som hon säger, datorn i bilen. 
Det hade tydligen varit så kallt i bilen, när hon igår kväll skulle till Siknäs, att hon fått vända om. Hon sa att det blåste så mycket kall luft i bilen.
När jag idag sätter mig i bilen så kommer jag inte in på passagerar sidan för att hon parkerat granne med en snöhög, så jag sätter mig bak och när vi senare kör mot henne så märker även jag att det drar uta tusan, men jag inser såklart problemet, efter ett tag, och det är att hon hade nere ena sidorutan :D haha. Fy tusan vad jag skrattade, och mormor skämdes men sen skrattade hon med, och det är ju klart som korvspad att det drar lite och är kallt om man kör med öppen ruta, haha :D

image134
En bild på min charmiga mormor i en något förvirrad situation på kräftfisket för två år sedan.

Nå nu ska jag gå ner och se vad hon sysslar med och hjälpa henne med maten =)

rw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0