Eva Longorias lyxvilla i Berverly Hills.

Internet är fortfarande skit segt för mig :( Men kan inte hålla mig bort ändå ;)



Kollade runt på internet och hittade Eva Longoria och och hennes man Tony Parkers hus i Beverly Hills. Ett ganska fint ställe måste jag säga. Förutom en storslagen utsikt över grannskapet så har trevånings "villan" sex sovrum alla naturligtvis utrusade med egna badrum. Och en stor "master suite" där Eva och hennes man håller till på småtimmarna med varsitt badrum i anslutning till rummet. Rummet har naturligtvis en öppen spis att mysa framför. Förutom det är det ungefär som en vanlig villa med ett enormt kök, privatbio, spelrum, gym, pool, spa och mkt mer ;D Ja säger då det att skulle hon av någon anledning besluta sig för att sparka ut Tony så kommer jag gärna och myser med henne framför brasan, haha.

   image140

         image141

rw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0