Kväll och Let´s Dance.

Nu ska jag gå och sova har just sett klart Let´s Dance. Det jag sett av det var bra, var lite frånvarande i mitt tittande och gjorde lite andra saker under tiden. Det gick bra för mina favoriter ikväll, dom är följande.

image102
Danny och Malin.

image103
Mat-Tina och Tobias.

image104
Mi och Johan.

Killen med dom gyllene skorna åkte ju ut och jag tror det var för att han inte är känd nog, men men, jag gillade honom lika inte så ja gråter inte över att han åkte ut, tyckte det var rätt.

I morgon ser ja fram emot Melodifestivalen, natti natti.

rw

Kommentarer
Postat av: amalia

du måste hålla med om att Tina är bäst :D!

2008-02-16 @ 10:15:49
URL: http://amaliastenberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0