Kväll + rolig historia.

Nu är det sista kvällen/natten i nyborg på ett tag, imorgon sover man tryggt (förhoppningsvis) i en säng i Sthlm. Har just sett CSI NY och det var bra. Nu ska jag gå och sova men måste bara lägga in en rolig historia jag fick av Nadia nyss.

Mannen hade varit hos läkaren och fått ett stolpiller. Läkaren hade hjälpt honom med att sticka upp det första. På kvällen skulle frun hjälpa mannen med ett nytt piller, hon lade sin ena hand på hans axel och förde in pillret med den andra handens pekfinger. Precis när det var klart gav mannen ifrån sig ett jättevrål. 

-Gjorde det så ont? Undrade frun.
-Nej, men jag kom att tänka på när läkaren hjälpte mig tidigare idag, hade han båda händerna på min axlar...

Bra va? :D Var kul med ett gott skratt så här på kvällskvisten.

Skriver nog imorgon från Sthlm kanske om jag har tid, take care.

tjo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0