Melodifestivalen OMG!

Hejsan hejsan.

Idag har vi varit på Outlet i barkaby. Var ganska trevligt hittade mig ett par kallingar för 34.50 kr och en väska som jag behövde på Stadium. Dom hade inget H&M lr MQ där tyvärr, men en hel del andra affärer men jag brukar inte hitta nått på Outleten, och det gjorde jag inte denna gång heller, utan bara på dom stora affärerna runt omkring.


Har nyss sett melodifestivalen och jag säger bara OMG! Altså att den lilla super happy tjejen gick vidare kan jag ju förstå men härre gud Christer Sjögren, vet inte vad jag ska säga jag är mållös trodde inte ens att han skulle komma till andra röstomgången men tydligen så måste ju telefonerna på ålderdomshemmen ha gått varma lr nått! För vem fan annars röstar på en sådan skit låt?!

Nå nu ska jag gå och se på grabben i graven bredvid. Ha en bra kväll!

tjo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0