Mina nyförvärv till garderoben, om några dagar.

Nu ska jag strax hoppa i säng och sova. Imorgon är det måndag, men det gör inget för jag har ju sportlov! :D Ska sova ut riktigt ordentligt. Får se vad jag hittar på då måntro.



Nå nu e iaf beställningslasset till H&M iväg skickat det blev drygt 2100 kr för mina grejor och dom kommer förhoppningsvis innan veckans slut. Den ena jackan och ett par solisar kommer dock inte förens vecka 10 men det gör inget det är ju bara en vecka bort. Riskabelt att köpa solisar på internet när man inte testat dem men det är ju bara att skicka tillbaka dom annars, ska nog skicka tillbaka lite annat också efter jag provat dem får se. Sitter redan och väntar på mina kläder.

           
Detta är delar av det jag har beställt, det är den sista jackan i raddan som jag har i svart nere i hallen, den var för övrigt ett av mina Stockholms fynd. Visste inte att den fanns i denna färgen när jag köpte den, men såg den senare på ett annat H&M i den färgen och jag var fast.

Nu ska jag gå och sova och ska försöka fundera ut ett sätt att få pengar till allt, haha. Ska fara till affären och höra när jag ska jobba nått mer och lämna in min tidslista så jag får några pengar att betala detta kalaset med ;)

rw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0