Natti natti.

Nu ska jag gå och sova snart, har sovmorgon imorgon vilket ska bli skönt. Imorgon väntar en dag av skola bestående av en matte lektion och en engelska lektion, hade vanligtvis varit en ganska slö dag om det inte vore för matte provet som väntar på mig eftersom jag var borta i fredags :( Det som inte är så där jätte kul är att jag inte kan det vi ska ha prov på. Får väl hoppas på nått slags mirakel lr nått. Men det ska iaf bli roligt att träffa alla som man inte träffat på ett tag när man varit borta på resa. 

Imorgon efter skolplikten väntar en körlektion bestående av säkerhetskontrollen, vilket ska bli skönt att få gjort bort, ett steg närmare att jag kör runt själv på vägarna. 

Nu ska jag iaf hoppa in i duschen och tvätta av mig. Godnatt.

image54

tjo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0