Om Hotellet igår kväll och nyvaken.

Vaknade för typ en timme sedan och känner mig fortfarande trötter. Kom hem vid halv tre i natt och orkade inte göra ett inlägg då. 

Men det var iaf en trevlig kväll förutom att Frida inte kom för hon skulle plugga till teori provet. 

Började kväll med fix och trix av mig och Nadia hos mig innan vi for till Angelica för att förfesta. Där spelade vi picturnary (stavning?) Och sen kom Nadias mor och skjutsade oss in till Hotellet. Såg inte så ljust ut när vi kom fram, jag gissar att vi sänkte medelåldern med 20 år minst. Men eftersom kvällen flöt på så kom det mkt mer yngre förmågor dit och då vart det genast mycket trevligare. Var tydligen 20+ igår kväll, men men.
Det var då en trevlig kväll med acceptabel musik och mycket folk man kände som man kunde snacka med. Fast hade varit roligare om det varit -09 nu så hade ju alla -90 kunnat vara där =)

Nåja man kan sammanfatta kvällen som trevlig och rolig. Blev dock ingen tabascoshot för mig, till Sampas och Davids stora förtret men dom tog varsin egen ist :D haha.

Nu ska jag iaf gå och äta frukost lr det kanske e lunch nu föresten, nå hur som helst ska jag gå.

tjo 

Kommentarer
Postat av: N.N

tänk på oss födda -91 förfan!=)

2008-02-03 @ 14:34:14
URL: http://nilssonnadja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0