Ridtur och ovän med katten.

Nu e jag hemma efter en ridtur på Lord Ludwig, Vevves syster kom dit samtidigt så det var trevligt med lite sällskap i ridhuset =)

Altså våran katt måste ju tro att jag hatar han, dels för att jag inte brukar vara helt happy när han e i mitt rum och hårar ner. Men idag så smällde jag först upp dörren i honom när jag kom ut ur toan, inte i mening med det vet ju inte han, sen så sköt jag igen toa dörren där han satt så han typ klämde svansen för jag såg inte att han hade den där för det var så mörkt. Nåväl får väl klappa han i morgon lr nått så e vi kompisar igen.

image110
Han har inte såna här CP ögon i vanliga fall det är bara att han blundar för blixten*

Nu ska jag duscha och sen i morgon på morgonen så blir det till att stiga upp skit tidigt för att fara och göra bort halkbanan, vilket för övrigt ska bli kul att sladda runt lite. Frida ska göra den samtidigt så det ska bli kul att se henne, har ju inte sett henne på ett tag bara snackat med kvinnan i telefonen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0