Stress och Käftis.

Har haft en stressig dag idag. Bestående av två prov och ett besök hos käftis. Satt med matte provet i en timme och sen med NK:n i 20 min. Matten var svår men NK:n destå lättare, hoppas på VG på båda. Efter det så traskade jag iväg mot Folktandvården i Kalix. 

Där så möttes jag, efter en stunds väntan, av en gullig tant. Hon undersökte mig i munnen och tittade på gaddarna och var nöjd med det hon såg, det enda hon hade att klanka på var att jag inte var en flitig användare av tandtråd. Hon sa att jag ska börja använda det en gång i veckan. Vette sjutton hur jag ska lyckas att komma ihåg det varje vecka. Men när jag sen tänkte efter så kom jag på att jag kanske får införa en tandtråds-torsdag lr nått, får se hur jag löser det. 

image96

Eftersom besöket hos tandis inte tog så länge så hann jag med tolvan hem och kunde åka hem i solen. Det hade varit en perfekt dag att fara en tur med skidorna i det fina vädret, om det inte vore för att det blåser så det knakar i huset :( Nåja men det är ju trevligt att det är ljust iaf. =)

Nu ska jag hitta på nått att göra, kanske lite körteori lr nått, ha en fortsatt bra dag!

tjo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0