Svartrockare på stan?

Ja idag har det varit en händelserik dag. Det började lagomt intressant med ett till besök på mässan som vi var på igår, det var inte så kul. Efter det for vi på stan och jag kan meddela att mina hälar värker av skona jag har, det är för tunn sula för att inte säga obefintlig sula. Nå på stan hittade jag som vanligt lite kläder, blev en skorta som var på halva halva och ett par byxor och en till halsduk, köpte en igår åxå men den var svart och när jag hade den idag till min svarta jacka och svarta byxor såg det ju ffs ut som att jag hade varit på en begravning lr var svart rockare lr nått. Men nu är det problemet åtgärdat.

Sen hände det väl inte så mkt mer än att jag faktiskt varit med om en KROCK! Men allt gick bra och alla överlevde lite mkt skråmor på den andra bilen bara men efter omständigheterna så gick det helt ok. Det är den andra krocken jag är med om på ett halvår och det är åxå dom enda jag varit med om i mitt liv. Den förra var med bussen och en älg.

Glömde ju föresten berätta att jag såg Raffa igår, lr Karin M nånting, hon som var med i Äntligen Hemma för länge sedan, hon med krullpermanenten.

Nu sitter jag på min kusins dator ute på Ekerö och vi har just ätit, och ska snart mumsa i oss kladdkaka. Ha en fortsatt bra dag!

tjo

Kommentarer
Postat av: Nadia

Jag ska också till sthlm snart ;p Fast, jag tycker ju att du ska komma hem snart ;D

2008-02-07 @ 20:42:10
URL: http://nadiasandstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0