Tony Irving har äntligen färgat kalufsen.

Jaha då var denna kvällen till enda och jag kan glatt meddela att min huvudvärk är borta. 



Såg lite på Så Ska Det Låta och sen på Let's Dance och mina 2 favoriter gick vidare igen, förlorade ju Mi förra helgen tyvärr :/ Men plut-fia åkte ur idag och det spelar ingen roll för mig för jag gillade henne lika inte. 
Och det var ju så man fick kolla en extra gång på mr blondie som nu äntligen färgat sin lilla kalufs från det gul blekta han haft förut, kanske inte detta heller var helt rätt nyans för Tony men bättre än det blonda iaf =)

Mina favoriter som dansade vidare:

image103
No 1 - Mat Tina Nordström och Tobias.

image102
No 2 - Danny och Malin.

Såg inte Dannys dans men det sägs att den inte var nått vidare, men han e ganska bra ändå och Malin är ju snygg.

rw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0