Äntligen helg.

Nyss hemkommen efter en dag på skolan. Var en ganska bra dag, vi hade tydligen bara en matte lektion idag för dom som har Fysik B skulle ha fysik på den andra tiden så där blev det ett hål där ist. Bra tänkte jag för då skulle jag kunna göra bort CADen vi skulle ha sist på dan, så ja vandrade iväg till John A men han sa att jag inte kunde göra det för vi skulle ha genomgång :( Vi ska tydligen börja med ett nytt program nu, efter att man precis fått kläm på Ironcad så ska vi nu tydligen börja med nått som heter Inventor lr nått :( Sabla skit säger jag bara.

Men fick som tur var skjuts hem efter skolan idag av mamma, vi skjutsade också hem Frida samtidigt så hon skulle slippa gå lr ringa nån för vi skulle lika den vägen :) Men på vägen till Nyborg så hamnade vi bakom en plogbil, så då fick vi hålla en medelhastighet på typ 60-65 km/h. Men ska inte klaga kom ändå hem en kvart tidigare än vanlig :)

Nu ska jag nog hitta på nått och gå och hjälpa till med middagen till ikväll om jag ids.

image40
Taco blir maten som serveras i detta hus ikväll (dock inte så avancerat som på bilden men ändå).

tjo



Kommentarer
Postat av: Denise

haha vad sugen man vart på Tacos när man såg den bilden :p

2008-01-11 @ 16:40:08
URL: http://baradenise.blogg.se
Postat av: Fridah

** jaaa, verkligen skönt, :) :)

2008-01-11 @ 18:27:02
URL: http://FridahCharlotta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0