Boys with toys ;D

Japp nu har jag faktiskt varit ute och kört traktor, tro det lr ej men en skottnings runda blev det. Premiärturen för i år faktiskt :D Var så mycket snö på gården så jag beslutade mig för att göra en god gärning och ta tag i problemet (tänk att det verkligen har snöat nu, ÄNTLIGEN). Annars skulle jag ändå ha blivit blöt om fötterna imorgon när jag ska gå över gården, så jag gjorde mig själv en tjänst också. I övrigt gick det bra, lite ring-rostig var man ju har ju inte kört på skit länge, kommer faktiskt inte ihåg senaste gången jag körde. Är ganska säker att jag är den enda "traktorföraren" idag som satt och lyssnade på Marie Picasso på sin i-pod medan han skottade, haha. Men nu har jag parkerat den och kört tillbaka bilarna. 
Mission Accomplished =)

image38 
Blev en dålig bild, men det var så mörkt ute.


tjo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0