Dagens händelser, Grattis Frida vännen.

En bra dag med dålig start kan man beskriva denna dag som. Började med att bussen var 20 min sen pga. att det var halkigt. Sen spö regnade det när jag skulle gå till sporthallen där det stod bad på schemat, var väl inte så värst kul bad idag eftersom det var samma aktivitet som igår, motionssim 30 min. Nå efter det så var det var det lunch och det var nått relativt nytt påfund, fisk i vit sås med potatis, smakade det inte ens tog lite sallad ist. Sen hade vi engelska som var som vanligt, dvs. koll av läxan, text och övningar gick bra som vanligt. Sen slut för dan.

image55

Efter skolan gick jag med Frida till körskolan och bokade tider mm. Förresten GRATTIS Frida, hon fyller 18 år idag vilket medför att det är två veckor precis tills jag fyller. Sen stan med nåra kompisar och fixade present till Frida med Elli.


tjo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0