Gonatt.

Ja nu ska jag gå och sova och försöka somna så fort jag kan. Har sovmorgon imorgon till 09:30, skönt, och pappa är ledig imorgon så han har lovat skjutsa mig till skolan så ja slipper gå upp så tidigt =) Kan sova till typ 08:30 de e nice.

Imorgon har jag Matte x2, svenska och CAD-ritning, lagom kul fredag och tyvärr så slutar jag inte förens halv fyra. Dåligt gjort av schema-läggarn, dock inte det enda felet han gjort. Första schemat han hade gjort till oss i höstas så hade han lagt in tre lektioner samtidigt för vissa, undrar hur man kan göra en sån DUNDER tabbe, men det slutade med att alla fick nya scheman. Det är säkert jätte svårt att göra scheman, och han e trevlig schema läggarn har inget emot han (skulle inte klara av det själv), men för guds skull, kanske skulle fundera på att byta jobb?!

image39

tjo

Kommentarer
Postat av: Nadia

Du kan trösta dig med att jag också slutar halv fyra :(

2008-01-10 @ 22:53:17
URL: http://nadiasandstrom.blogg.se
Postat av: marika

och jag slutar 13.45 på fredag! snacka om skönt :)

2008-01-12 @ 15:42:06
URL: http://nogg.se/marikkaa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0