Heroes och Hayden Panettiere.

Skrev ju tidigare om Desperate Housewives, men måste ju också skriva om denna super serien som jag självklart följer varje avsnitt av, Heroes. Ser ni den inte ännu så börja se den och ni kommer att vara fast, jag gillar egentligen inte science fiction men denna serie är en äventyrsserie blandat med science fiction och det är en super kombination. Jag rekommenderar den starkt, och det är nog många andra som instämmer på att det är en bra serie.

image19

Som om det inte skulle vara nog med att serien är otroligt bra så råkar en av huvudrollsinnehavarna vara en riktig heting nämligen Hayden Panettiere, alla måste ju hålla med om att hon ser bra ut.

image20
Dålig kvalité på bilden jag vet men var bara tvungen att ha med den.

Och alla som följer med i serien känner nog igen citatet "Save the cheerleader, save the world"


image21
En bild av av Hayden "in action"

Ha en fortsatt bra kväll. Ser du Heroes? =)

tjo

Kommentarer
Postat av: kajsa

ja, visst är den :)

2008-01-07 @ 00:09:11
URL: http://kalajs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0