Impulsivt?

Datorn krånglade idag så jag kunde inte skriva ett inlägg i morse :(

Nå nog om det nu till dagens händelser.
Idag så gjorde jag något väldigt impulsivt. Det hela började med att jag och Frida satt på skolan efter lunchen och pratade om att vi borde åka till Luleå och shoppa före fredag. Vi snackade om att det skulle passa imorgon men då hade hon körlektion och ja hade en massa lektioner. Så ja sa att vi far nu då! och mycket riktigt så stegade vi iväg till bibblo för att kolla busstider, och det gick en 30 min senare så vi for runt som illrar till lärarna vi hade och det gick bra för Rune och jag hade ingen formgivning med Inger. Så vi gav oss av för att lämpa av min väska hos mamma och på vägen dit träffade vi Amalia och frågade om hon skulle med och det ville hon. Vi tre gav oss av mot en halv dag full av shopping. Det gick bra, hittade tre tröjor och en t-shirt och Frida hittade det hon skulle och Amalia köpte ny navel percing. Så alla var glada och nöjda vi åt mat på Matstället och var faktiskt nyttig och tog en kycklingsallad med vatten, gott var det. 
Men nu e jag hemma och är ganska trött och sliten efter shoppingen. 

image48



tjo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0