Kalasandet över för ett tag.

Hej hej, då var kalasandet över för idag. Alla har farit hem och kvar sitter jag några kronor rikare. Var trevligt med allt folk som kom och hälsade på måste jag säga. Nu ska jag hitta på nått att göra resten av kvällen, kanske ska se en film lr nått.

Men kan ju meddela att nån vidare kalas-mat blev det inte idag, åt havregrynsgröt. Har aldrig ätit det till middag tidigare, vet inte om man ens kan det, men nu har jag provat och det gick då bra :D haha. Nå det blev ju fika och tårta sen så nu är man väl nåra kilon tyngre. Mamma har lovat mig god mat i helgen iaf, som kompensation.

Arton ljus så klart, mamma undrade om jag verkligen ville ha ljus på tårtan och ja så klart ja! :D haha.
Har inte haft det sen typ trean men ändå ;P
image86

Nåja nu ska jag göra nått annat än att sitta framför datorn.

Måste bara visa en bild av det fina armbandet jag fick av mina grannar som åxå är mina gudföräldrar.
image85



tjo

Kommentarer
Postat av: N.N

Men, förlåt! Grattis förfan!=)

2008-01-31 @ 22:33:48
URL: http://nilssonnadja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0