Kom hem och hungrig som en varg.

Var pyttipanna idag på skolan vilket inte är min älsklings rätt precis så jag åt grönsaker och lite russin (som dom tydligen hade börjat servera). Så jag var vrål hungrig när jag kom hem så nu har jag ätit tre mackor och ser fram emot middagen :D haha. 

Idag fick jag reda på vad jag fick i Fy A, vilket var MVG, inte för att skryta men jag är väldigt nöjd =)

Och körlektionen jag hade idag var väldigt trevlig körde inte på nån och bilen var hel när vi kom tillbaka till körskolan, vilket är två goda tecken på en lyckad körning :D

Nu ska jag ta och crousa (stavning?) runt på bloggar och åka och handla innan jag ska gå och äta igen.  =)

image35

tjo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0