Ny stil på bloggen, skidtur och Godnatt.

Har nu suttit och trixat med stilmallarna igen. Var så förskräckligt mörkt och grått tidigare var tvungen att ljusa upp det hela lite. Lyckades göra det ljusare men vet inte om det blev så mycket finare e ju bara en amatör, men men.

För övrigt så är jag relativt ny hemkommen efter en skid tur. For ut en sväng på fjärden i alldeles för lite kläder (märkte jag efter ett tag), en reflexväst som stank häst, ett par relativt ovallade skidor och en pannlampa. Det gick väl sådär kan jag säga, for ut glad i hågen och körde på ungefär som vanligt tills jag började bli trött (ganska så fort) och tänkte att det är ju en fördel om jag tar mig hem också så jag vände om. När jag kom hem senare så kände jag mig typ lika trött som när jag åkte fram och tillbaka till Kalix förra året, haha. Så nu ska jag försöka ta mig i kragen och få tillbaka konditionen =)

Nu ska jag ta mig en dusch och göra mig redo att inta sovläge. Börjar ju åtta imorgon så jag måste stiga upp tidigt :( Men det gör inte så mycket har sovmorgon resten av veckan :D Godnatt.

image47

tjo

Kommentarer
Postat av: Nadia

Hur kan nånting "stinka häst"? ;p DOFTADE häst menade du väl? ;D

2008-01-14 @ 14:26:25
URL: http://nadiasandstrom.blogg.se
Postat av: Kristoffer

SVARA GÄRNA PÅ MIN FRÅGA I BLOGGEN:

CECILIA.B.JONSON eller SOFI FAHRMAN

2008-01-14 @ 20:12:07
URL: http://kristofferfransson.blogg.se
Postat av: KatharinaG

Rickard hur f a n... ändrar man stil ?
Fattar noll av de här.. haha

2008-01-15 @ 17:18:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0