Övningskörning, och snöskottande med Doris.

Kände för att göra ett inlägg nu, så here I go. Har varit till Kalix en sväng med familjen och hundarna var åxå med, pappa skulle köpa nått verktyg på OK men det fanns inte där så det visade sig att resan var i onödan, men så är det ibland. Jag övningskörde dit och frågar ni mig så gick det väl så där men frågar ni mina päron så kommer dom säga att det gick åt skogen, haha. Var halkigt och jävligt och rutorna immade igen hela tiden med allt folk och hundar i bilen för vi hade lill golfen. Mersan står i garaget och håller på att lagas lr nått, det var till den som pappa skulle ha verktyget från OK.

Nåväl jag har även skottat gården idag igen, andra gången i år, men denna gången var det mycket besvärligare. För Grynet, vår ena hund, var ute på promenad med mamma så Doris, vår andra hund, skällde som f*n inne i huset så pappa skickade in hon i traktorn med mig. Hon vägrade sitta på golvet hon skulle bara sitta i knäet så det var lite trixigt när man skulle ratta, har dock haft med henne förut i traktorn flera gånger så de gick väl hyfsat.

image45
Doris när hon sitter i traktorn. Visst är hon sööt?

Det är vad jag gjort hittills idag, vad har ni gjort?

tjo

Kommentarer
Postat av: Anonym

har tittat på en sjukt dålig film med min söta r :)

2008-01-13 @ 16:15:41
URL: http://wmalin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0