På skolan och tar mig inte hem :(

Hann inte skriva i morse för jag vaknade fem i sju, så jag hade bara en kvart på mig att göra mig klar och gå mot bussen, blev lite stressigt men jag hann. Som tur var hade jag bara IV på morgonen så ja behövde bara ha lodis kläder. Nu har jag slutat för idag och har ingen skjuts hem, så jag får stå här till bussen kommer 15:35 :(

Får se vad jag hittar på när jag kommer hem kanske en tur med skotern om nån orkar komma med annars så ska jag nog ta mig en välbehövlig tur med skidorna =)

Nu ska jag gå och se om det är nån mer som slutat och inte tar sig hem som jag kan snacka med.
Ha en fortsatt bra dag!

tjo


Kommentarer
Postat av: Amaliia

Du fick ju spendera kvalitétstid med mig! haha ;)

2008-01-28 @ 19:37:32
URL: http://amaliastenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0