Promenad i traktorn.

Kom just in från en snöig skottning. Var så jäkla mkt snö ute så de gick typ inte att gå :( Fick börja med att hämta traktorn hos farfar. Och när jag körde hem den så hade vindrutetorkarna tydligen slutat fungera så jag fick typ kisa ut genom rutan som var full av snö :( Så då tänkte jag: Är det bättre att se plogkarmarna så man inte kör i diket lr ska man ha det varmt och se nada, jag bestämde mig för det tidigare och snörde upp dörren på vid gavel och körde med öppen dörr halva vägen hem. Fick ju frisk luft samtidigt så det var nästan som en promenad. Om någon såg ett tok som körde traktor på nyborgsvägen med framdörren öppen så var det jag :D

image77
Så här såg det ut framför dörren när jag var klar.

Tänkte ha en "före och efter" bild men bilden som jag knäppte före försvann när jag skulle skicka den till datorn :(

tjo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0