Rita en båt i IronCad.

Sitter på skolan och har en lagomt intressant data lektion, alltså inte så intressant. Mina två lärare i detta ämne sitter framme vid katedern och skrattar åt det dom gör (dom försöker också göra en båt) går väl inget vidare för mig heller kan jag meddela. Har glömt lite hur programmet fungerar över jul så det gör inte det hela lättare precis. Vill hem och sova i min säng, haha :D
Men ska endå vara glad slipper ju ha Kemi B som NV:arna har nu :D Efter detta så har jag lektion med Inger i formgivning lr vad det heter, de e ganska så nice och trevligt kan jag meddela.

Nå nu ska jag göra ett tappert försök att rita en 3D båt får se hur det kommer att gå =)

image30
Kommer väl inte se ut precis så här men om man har fantasi så kanske man kommer att se att min ritning ska föreställa en båt sen när jag har försökt =)

tjo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0