Skulle ha somnat om.

Vaknade i morse och hade god lust att bara vända mig om och somna om när väckaren ringde. Eftersom vi bara skulle lyssna på olika arbeten idag. Och efter dagens slut så skulle jag ha gjort bäst i att somna om för dagens föreläsningar var inte så intressanta. Var på två stycken fast skulle egentligen vara på tre men bussen kom till skolan 5 över nio och jag ville inte bara klampa in mitt i en föreläsning utan satt i korridoren och väntade på att det skulle bli färdigt. 

Sen när Sandra kom ut från hennes första så gick jag och hon på en som skulle prata om sin världsomsegling men han snackade typ om allt annat än den. Av 40 min så handlade typ 3 minuter om hans segling resten om en massa annat. Efter det så ville Sandra gå på den som militären hade så då gick vi på den, var väl inte så speciellt intressant hade vart bättre om jag gått på Polisens som jag tänkte, den tyckte många jag pratade med var jätte intressant. Han som höll i militär grejset och snackade om att gå lumpen undrade nog vad jag gjorde där eftersom jag inte ens ska mönstra :D Men men var ju tur att jag gick med Sandra för annars skulle det bara varit hon och föreläsaren.

På hem vägen blev jag dessutom blöt av den här jädra snöstormen som pågår ute. Sitter i köket nu och det har snöat för köksfönstren så man ser inte ens ut :(

Nu har jag nyss gjort pizza och ska mumsa vidare på den =)

tjo

Kommentarer
Postat av: M

tur att jag aldrig for dit om det nu var så tråkigt! =)

2008-01-24 @ 17:03:17
URL: http://wmalin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0