Slut på konditionen.

Klampade just innan för dörren hemma och ska snart äta middag. 

Är ganska så trött idag åxå efter att ha stigit upp så tidigt, och när jag kommer till skolan så ser jag inga av dom som jag ska ha lektion med på morgonen så ja går och kollar på schemat och där står det att vi inte börjar ha lektionen vi skulle ha kl 8  förens vecka 8! Så ja vart ganska så sur på mig själv som inte kollat ordentligt på schemat :( Men då bestämde jag mig för att gå in till stan och sitta på mammas jobb ett tag, och när jag kommer dit så är hon inte där utan är på nått möte nånstans. Men då pratade jag med hennes jobbar kompis ett tag ist, Catrin en väldigt trevlig människa, efter ett snack med henne gick jag tillbaka till skolan och hade idrott.

På idrotten idag så var jag ganska så slut, skyllde på att all julmat nog hade bränt bort all kondition och alla små muskler jag haft för jag vart typ svettig och super trött, trots att jag inte tog i för kung och fosterland. Nu måste det bli skärpning från min sida, ska börja träna ordentligt så jag får tillbaka min kondition.

Slutade kl 12:40 idag, men det var ju inte så väldigt kul eftersom jag ändå inte tog mig hem :( Men fick dock bytt batteriet i min klocka, som stått still sen före jul, på Frits Ohlssons så jag fick då lite uträttat iaf :)

image37


tjo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0