Summera dagen.

Första dagen på skolan för i år =)
Idag var ändå en ganska så nice dag kan jag säga, fick sluta tidigare från alla dagens lektioner vilket aldrig är fel ;) Men det bästa med dagen var att få träffa alla kompisar igen som man saknat under lovet. Alla var sig lika iaf, förutom en del som klippt sig och så, men men, kan summera dagen som en lyckad sådan med många skratt och trevliga återseenden. Skulle ha varit ännu trevligare om jag inte varit så förbaskat trött, fast på slutet av dan så var jag så trött att ja typ asgarvade åt allt medan jag satt och väntade på bussen med nåra kompisar. Men var dock inte ensam flera av dem var också rätt så trötta och skrattade åt det mesta dem med :D

Fick också reda på att jag fick VG i matte C vilket är väldigt glada nyheter för denna mannen, som inte riktigt fattar matte någe vidare ;D haha. Ska få veta Fysik A imorgon ska bli spännande att se vad man får för betyg, jag skiter i resultatet vill bara veta betyget i kursen :D

Nå nu börjat klockan ticka iväg mot elva och jag ska gå och göra mig redo att krypa till kojs. Ska gå och sova tidigt ikväll och försöka somna i tid så man är lite piggare imorgon, ska ju på körskolan och köra ffs, en dubbel lektion dessutom.

image33

Sov så gott alla! för det ska då jag försöka göra =)

tjo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0