Ägd av mobilen och en skåning.

Nu har jag kört lite på egen hand och det var roligt, var till stallet och sen till farmor och farfar. Ja blev lite ägd idag när jag skulle messa att jag hade klarat det till en massa så skrev jag till Sabina och valde första Bima i listan följande hände, J=jag B=Bima:

J: Ja klarade det! :D
B: Klarade vad?
J: Uppkörningen så klart!
B: Vem är du?
J: E de inte Sabina?
B: Haha Nääe ;-) de e stoffe från skåne... Grattis till körkortet då :D ja tog mitt för 2 veckor sen :)

Snacka om ägd jag blev :D haha. Men nu har jag tagit bort det gamla nummret och har bara det nya kvar vilket är säkrast :D

image213


Nu ska jag gå och sova för imorgon är det utedag med skoterkörning, ska på klassutflykt med ettorna och två till från tvåan. Klockan halv nio ska jag möta Amalia under bron vid campingen och sen ska hon och Sandra åka med mig vars vi nu ska. Vilket medför att jag måste ta familjeskotern som jag inte ens vet hur man starar, för man ska typ starta med en dosa lr nått :S Nåja får lösa det imorgon nu kallar sängen.

Godnatt.

rw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0