Charlotte Perelli hero vid bilolycka.

Nu var det kväll och jag har inte så mycket att göra för tillfället, ser på Wallander men det är reklam och nyheter nu. Imorgon ska jag till Happis och Finland med farmor och farfar och köpa nå grejer vad det nu var. Efter det får jag se vad jag hittar på, blir väl säkert ridning skulle jag tro.



Såg att Charlotte Perelli hade varit först på plats efter en olycka på en väg nära Stockholm, haha jag vet inte vad jag hade sagt om jag just krockat åså kommer Charlotte Nilsson och frågar om jag är okej och lägger en filt om mig. Skulle nog bli mer chockad av att hon var där än att jag varit med om själva olyckan :D

image220



rw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0