Flickan har två ansikten!

Ojoj vilken bra uppdatering denna mannen har haft idag då ;D Nåja har inte kommit hem förens allderles nyss. Dan började med skola efter det var det jobb och sen for jag till farmor och farfar och var där en timme innan det bar av till stallet där jag varit till för ett tag sedan, fullt upp med andra ord. Nu ska jag bara komma ikapp med bloggläsningen och sen ska jag gå till sängs och sova gott. Lilla uppkörningen idag gick bra, han sa att han inte trodde att jag skulle ha några som helst problem med att klara det, men man vet aldrig om man får hjärnsläpp. Skulle inte vara förvänad om jag kuggar men då är det ju bara att boka ny tid och try again.



Läste just om en flicka i Indien som fötts med två ansikten! Ungen har fyra ögon två näsor och två munnar det är ganska otroligt men hon är annars välskapt. Men man vet ännu inte om dom fyra ögonen och resten av dubbletterna funkar som dom ska men det ska bli spännande att höra om sen. Föräldrarna och resten av folket i den lilla byn är överlyckliga och ser inte barnet som vanskapt, utan som att det är en avblidning av deras gud som även han hade två ansikten.

image211

Nä nu måste jag sova.

Godnatt.

rw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0