For på bowlingen med Welsarna och klipp imorgon.

Orkade inte sitta hemma och mögla så jag for till bowlingen och var med welsarna och gänget. Det var jätte trevligt där att träffa alla en sista gång innan de åker hem =)
Jag har funderat och det är nästan så att jag är lite sugen på att fara till wales och hälsa på dem. Fast isånna fall vill jag välja vem jag ska till så jag inte hamnar hos någon konstig. Men jag hade ju ingen här hos mig men ändå, haha.

Nu ska jag snart hoppa in i duschen och duscha av mig, ska bli skönt. I morgon väntar skolan och tre lektioner och jag ska äntligen få klippt av mig min massiva kalufs! Får se hur det blir, det är Elli vid saxen och hon är ju duktig (hoppas jag) nä men skämt och sido hon är duktig. Visar en bild imorgon på nykalufsen om jag är nöjd annars blir det mössa på ;D haha.

image201


rw

Kommentarer
Postat av: N.N

jag visste att du var sugen på att fara dit! =)

2008-03-13 @ 23:28:21
URL: http://nilssonnadja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0