Friluftsdag och ärvde 108 miljoner.

Hemma efter en enormt trevlig utedag med ettorna och Daniel och Sandra från min klass. Amalia hade med sig wok men hade inte marinerat kyklingen och hade inte heller salt lr peppar så vi brände iväg till mig för att fixa marinad och risnudlar att ha i, vi var på Nordanskär så det var nära hem för mig. Nån hade kamera så det kommer säkert upp bilder på pixbox sen så ja ska stjäla därifrån och lägga upp på bloggen när jag och Amalia sitter med skoterglasögon och steker kyckling och donar.

Nu har jag just duschat och ska snart och jobba.



Läste just att nån författare Marianne Fredriksson hade testameterat sin förmögenhet till sin trädgårdsmästare. Det tycker jag var väldigt snällt gjort men det tyckte inte hennes döttrar som "bara" hade fått 17 miljoner att dela på.  Man kanske skulle satsa på en karriär som trädgårdsmästare ;D haha. Jag skulle också vilja ärva pengar fast av nån man inte kände så det inte skulle vara så tråkigt när personen dog.

image214
108 miljoner rikare.


rw

Kommentarer
Postat av: Emma

Här har du bilder om du ville ha ;)

http://www.pixbox.se/usr_show_id52692_page0_order1.html

2008-03-20 @ 16:59:40
URL: http://emmmmalarsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0