Godnatt och missade bussen i morse = kallt.

Nu ska jag gå och sova. Imorgon väntar två lektioner på skolan, gympa ute och sen engelska, ganska slött alltså. Mamma har lovat att skjuts hem mig efter skolan så det blir super! Kanske tar mig en tur med skidorna då, får se hur långt upp kvicksilvret har orkat.

Imorse missade jag bussen, gick upp till bussen en minut senare än vanligt och det var väl inte så många som åkte idag antar jag så han måste ha swichat förbi min hållplats mkt tidigare än vanligt så då stod jag där i 20 min tills jag insåg att jag missat den och då ringde jag pappa och han kom efter tio minuter och skjutsade upp mig till skolan. Frös väldigt mkt kan jag meddela var -15 grader och jag hade vårjacka, och stå så i en halvtimme är inte så värst kul :/ Men det löste sig, frös resten av dagen men det gick bra ändå.

Godnatt!

rw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0