Hår kris! mopp på skallen.

Har kommit hem nu och ska snart iväg igen och äta hos farmor å farfar. Trodde jag skulle komma hem tidigare idag eftersom jag åkte med mamma men det blev inte så idag för hon skulle på färgaffären och kolla på nån färg för vi ska tydligen måla om i hallen. Fattar inte vad dom tänkte när dom målade med färgen vi har nu men det ska bli skönt att bli av med den iaf.



Har länge funderarat på att göra nått med mitt hår, typ sen veckan efter jag klippte mig sist, jag måste göra nått för det ser ju ut som en mopp! och mina forna slingor är typ bara ljusa toppar, fattar inte hur jag kunde låta det gå så här långt? Nåja nu e de iaf kris måste boka på nått ställe men först måste jag resonera med nån av klipparna om färg och sånt, ska färga/bleka det på nått sätt iaf. Har funderat på att färga det enfärgat med några effekter får se.

image164
Vad tycks?


rw


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0