Kycklingsallad och hästtävlingar imorgon.

Jaha då var det kväll och jag har just varit och övningskört till Kalix en sväng för att köpa grillad kyckling, för ikväll ska vi äta kycklingsallad, våran matfantasi sträckte sig inte längre än så ikväll. Nu ska jag inte göra så mkt, ska slappa och äta allderles strax och ikväll ska jag självklart se vem vi ska skicka till ESC. Fast Carola och Andreas lyser med sin frånvaro så klart, om dom hade varit med ikväll hade jag faktiskt röstat, men ikväll får telefonen ligga lågt.

Imorgon är det hästtävlingar hela dagen på agendan för mig, åker tidigt på morgonen och kommer hem sent på eftermiddagen. Det är jag, Linda, Natta, Bima och eventuellt Marie om hon är frisk så det blir full bil skulle jag tro om alla vi åker sammtidigt.

image205


rw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0