Om festandet igårkväll.

Klockan är typ halv tolv och jag  har just vaknat. Var en kul kväll igår kväll började med kalas/förfest hos Emmelie och där hade vi trevligt, efter det skjutsade Frida oss in till stan där vi gick in på Hotto. Var inte lika bra på hotto som det  var förra gången, fast det var ju inte så bra den gången heller. Mycket gamalt folk, skulle önska att det var lite mer yngre, frächare och snyggare folk där som inte har ett kilo hårvax i håret så deras frilla är stenhård men men. Efter det gick jag och mina party vänner Malin och Katta till frassen där jag drack det enda jag drack igår kväll en mellan cola, haha. Sen efter det blev det en kvarts efterfest hon Sofie innan Frida skjutsade tillbaka mig till Nyborg där det var skönt att krypa ner i sängen vis halv fyra tiden. Kan sammanfatta kvällen som en hel nykter och rätt så trevlig en.

Nu ska jag äta frukost innan jag dör av svält.

rw

Kommentarer
Postat av: Katta

Ofcourse rickard, vi visar ju vägen mot ett sundare liv ;). Haha
Malin Aka Mig är ju the party animals ;D
Du är ett riktigt party animal i nyktert tillstånd ;) haha.

2008-03-09 @ 15:45:00
URL: http://KatharinaG.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0