På väg till stugan.

Jaha den här lovdagen har åxå förflutit utan att jag fått gjort nått nyttigt, lr jag har ju varit hos hästarna och ridit med Marie och Natta i två timmar så det var ju nyttigt med lite motion. Nu ska jag snart iväg till stugan, familjen har tydligen väntat med maten tills jag skulle komma så jag måste väl så smått börja röra mig mot skotern fast jag inte har nån lust alls. Att sätta mig på en kall skoter i kallt väder och köra runt i flövatten, men jag kunde ju inte säga att jag inte kommer när dom väntar med maten :( Och jag är lite hungrig för mitt misslyckade försök till pannkaka blev inte så bra som jag hade hoppats, den blev liksom lite platt på nått sätt, nästa gång ska jag prova sätta bakpulver i :D

Nåja nu ska jag fara... snart.

rw

Kommentarer
Postat av: Malin

samma här, har bara degat hela lovet.

2008-03-28 @ 19:20:04
URL: http://Ducimus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0