Sitter på designen.

Har design med Inger och hon är på vårdcentralen så vi gör väl inte allt för mycket. Har haft svenska och data tidigare idag och det gick bra, på svenskan hade vi teater så det var ju kanske inte det bästa jag vet men det var slött som tusan. Nu ska jag snart gå tillbaka till klassrummet och göra lite så hon ser att jag har gjort nått och inte bara slöat framför datorn :D Efter skolan ska jag till ICA och jobba och jag ska köpa mig nått gott tror jag.

Ha en fortsatt bra tisdag.

rw

Kommentarer
Postat av: Nadia

På tal om design.. jag hoppas du klurar på din egen, eller iaf kommer med lite förslag på bilder så att jag får lite inspiration? ;p

2008-03-18 @ 22:34:21
URL: http://nadiasandstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0