Snabbköpskassörskan bråttade ner rånaren och kåt häst.

Kom just hem efter ett fyra timmars pass av stallet/ridning var lika kul som vanligt. Det var bara att Ludwig var lite väl kåt av sig och gick runt med ståndet i högsta hugg och kollade in nyhästen som brunstade. Fast det tjänar ändå inget till att han stoltserar runt med sin snopp för han är ändå kastrerad så de blir inga föl men det verkade inte han bry sig ett dugg om. Imorgon ska vi mest troligt hoppa kl åtta så det ska bli kul att studsa runt lite, hoppas det går bättre än förra gången då jag klantade mig lite.



Läste just på expressen.se att en vikarierande snabbköpskassörska på en Konsum butik i Luleå hade bråttat ner en rånare som försökte råna butiken med en rostig morakniv. Hon är 18 år och beskriver sig som oskyldig men stark. När kvinnan som försökte råna henne tog fram en kasse och en kniv som hon riktade mot henne sa hon, "Skämtar du?" och stängde sedan kassan, klockrent enligt mig, haha.

Klicka på denna länk för att läsa hela artikeln.

image179
Dagens hjälte i Luleå, Victoria?

Nä nu ska jag gå och duscha av mig och sen kanske göra lite läxa.

rw

Kommentarer
Postat av: Ludwig

men jag var ju sviiiiiinkåt

2008-04-01 @ 10:47:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0