10 nyfikna flickor kollade på medans jag red.

Jaha var ett tag sedan jag bloggade sist så ja gör väl en liten insats, har haft ganska fullt upp med stallet åså så ja har inte hunnit. Pappa har just haft kalas så nu e magen full med fika, lr inte så full för denna gången så smällde jag inte i mig som vanligt. 

Var och gjorde bort ridningen idag vid tre så ja skulle vara ledig när pappa hade kalas. Det jag inte tänkte på då var att ettorna var kvar på holmen då så ni kan ju gissa vad jag såg i fönstret mot ridhuset, jo typ 10 flickor som studerade mig och hästen medans dom pratade livligt med varandra. Ludwig blev väl lite lätt nervös när han märkte att det lilla fönstret var fullt med 10 flickansikten. Kan ju säga att jag åxå blev lite nervös av att alla studerade mig när jag red, är ju inte riktigt van med publik mer än att andra är i ridhuset och rider andra hästar och då är ju dom mest koncentrerade på sig själva och har inte ögonen på mig. Fast kan ju erkänna att det var ganska kul ändå ;)

rw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0