Barndop och helkväll med "The Gang"

Nu har jag just varit en tur till mormor och morfar och före det en sväng till mammas faster och morbror i Siknäs; av alla ställen. Det var trevligt värre och vi pratade på länge. Idag har jag inte gjort så mkt vart med pappa på fel till Seskarö. Vaknade rätt sent vid halv elva så då var det bara att slänga i mig frukost och sen iväg till Frida för fix eftersom vi skulle på barndop idag!! Melwin fick sina namn åxå och efter det var det fika i G-gården det var jätte trevligt och det var så fint i kyrkan =)

image221
Här är en bild från dagens barndop av lilla Melwin, jag och Frida är som typ plast morbror och moster till honom säger vi ;)

Anledningen till att jag var så trött i morse var för att jag var uppe till typ fyra på natten då ja kom hem. Hade en as skön helkväll med Frida och hennes "The Gang" :D Vi såg 2 filmer och åt blåbärspaj med vaniljsås och Frida klippte Bobby och blonderade Jens och Bobby, jag gjorde slingor på Frida så vi hade fullt upp. The Gang i G-gården/Rian är en klass för sig, ett härligt gäng måste jag säga.

rw

Kommentarer
Postat av: Kristoffer

Stunden ni alla har väntat på är kommen!
Jesus aka Kristoffer FUCKING Fransson har återupstått! (Missade det här med hela påskgrejen fattar ni väl, har ni hört talas om sen påsk kanske? xD)

Nu bloggar jag igen efter min lilla svacka, snäppet mer frenetiskt och snäppet mer galet än förut! :D

2008-04-08 @ 17:57:50
URL: http://kristofferfransson.blogg.se
Postat av: Anonym

Men klart.. vi gammelgårdare är bäst ;)

2008-04-12 @ 16:20:07
URL: http://katharinaG.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0