Helgen som varit = tung helg.

Jaha liten uppdatering om helgens händelser:

I fredags så for jag och red efter skolan och sen så bar det av hem och där duschade jag och fixade på, senare vid typ åtta så for jag till Malin och Katta för att umgås lite och eventuellt fara någerst, och det blev till Rian, rättare sagt till Sofie där det var fullt med folk å ja kände/kände till, alla så det var nice med känt folk. Där var vi i typ en timme lr nått innan det bar av in till Kalix för Valhall, men jag for hem för jag skulle ju upp halv sju dagen efter :( På Lördag så lollade jag på och hade stall jour i holmen med Linda och Natta, det tar typ hela dagen så ja var lite slut på kvällen men det kunde man inte fundera på det var bara att slänga sig i duschen och sen kom ett mess från Malin att det är bara att komma så då for jag dit. Där så svamla vi runt lite innan vi drog vidare till Smek och festade med folket där som var ungefär samma som kvällen innan :) Kan ju säga att Malin och Katta var redlösa båda dagarna och jag var nykter eftersom jag körde och skulle upp så jäkla tidigt. Kom hem halv ett på lördag kväll åxå.

image222
Helgens party flickor no.1 ;D

Kan summera helgen som en tung en även fast man var nykter, i säng halv ett kvart i ett upp halv sju, jobba typ hela dagen i stallet och sen rida och sen iväg igen. I morse märkte jag hur borta a var när ja skulle fylla vatten i en vatten kanna och skulle kolla om det var kallt lr varmt och jag bara satte fingret under fast jag hade vantar på mig. Ja tänkte som inte så mkt, ja tänkte som att inte blir jag så blöt, men det blev jag...

Nu e ja så trött så ja ska bara duscha och sen iväg till drömmarnas land, lr nått.

rw

Kommentarer
Postat av: Malin & kat ;)

Tack för en trevlig helg rickard :)

2008-04-15 @ 10:48:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0