Kvällsdags.

Jaha har väl inte hänt så mycket på sista tiden har ett NK prov imorgon och det är väl så att mitt betyg hänger lite mycket på det provet och jag kan det inte så bra men jag hoppas att det går bra :D Imorgon ska vi börja kl åtta även fast vi har sov morgon :( Vi ska nämligen dansa salsa, yuppie lr så inte... Nå det kanske blir kul vem vet, man får väl iaf lotsats ha kul för dansen är ju ett av de obligatoriska grejerna inom idrotten som lärarna tjatar om hela tiden. Ja å Sandra dansade ju runt som tokiga förra gången det var dans men nu är ju hon inte där imorgon hon ska å köra med körskolan så ja får hitta mig en annan sväng om partner ;D haha

För övrigt så stannade polisen en bil idag utanför skolan och de tog sig ett snack med föraren och vi bevittnade allt genom bildsals fönstret, haha. Var ganska kul att se fast man inte såg så mkt men tog en bild som inte heller den blev så bra men man ser ju lite iaf ;P

image224

Nå nu ska jag läsa lite mer NK och sen blir det sängen för mig, godnatt.

rw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0