Promenixat.

Dagen har varit rätt nice, två lektioner fast egentligen hade vi en till men den rationaliserade jag bort. Det var IV och vi skulle ha motion utomhus och jag hade inte räknat med att det skulle vara niagarafallet på vägarna så ja hade bara enkla "tennisar" så ja fick fara hem och promenixa =) Och det gjorde jag var typ ute i 1,5 h, fick till och med sällskap av Malin så det var jätte trevligt, fick man som prata av sig lite med dagis kompisen ;) Just när vi sen var vid Malins hus så kommer mina grannar pormenrandes så då var det bara att vända och gå hem med dem så slapp ja gå själv det var trevligt, samtidigt som jag fick prata lite mer :D haha

rw


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0