Liten uppdatering.

Jaha nån konstig människa, typ den enda i världen som läser min blogg vill ha en uppdatering, så ja får väl ge med mig ;)

Man kan väl säga att det hänt en hel del sen ja skrev sist, har hunnit med en massa, busy alltså. Var på hajk för bra precis en vecka sen å den var väldigt trevlig, mysigt sällskap. Tältade å åt med mina flickor Frida å Sandra och vi hade hel kul! Synd att det regnade på fredag morgon men de gick bra det med, hade ju nått att komma hem till, sängen bla. ;)

Mer än hajkat så har ja ridit å varit i stallet en del plus att min favorit sysselsättning på hösten börjat, lr så inte. Men har haft VÄLDIGT fullt upp, efter skolan har det varit stress till stallet å efter det hem en kvart å sen iväg å komma hem sent å duscha å sen i duschen å efter det svimma av i sängen. Nåja det är ju inte så länge det är såhär stressigt så det ska nog gå bra. Helgerna har ja fyllt med annat ;)

Ikväll vet ja inte vad ja ska göra, får se vad som erbjuds. Men imorgon e det rian som gäller, yeepey. Hoppas det blir lika bra som det brukar vara i rian!!

Nå det var allt för den här gången från den här lilla bloggare. Puss på dig ;)


rw

Kommentarer
Postat av: EmmaO

Här händer de minsann mycke ;)

2008-10-16 @ 14:45:51
Postat av: Nadia

Du är utmanad! Kolla min blogg!

2008-10-28 @ 21:32:27
URL: http://nadiasandstrom.blogg.se/
Postat av: katta

Men gud har du börjat blogga igen :). Woho har saknat å läsa. ;)

2008-11-10 @ 18:21:22
URL: http://katharinag.blogg.se/
Postat av: katta

Okej jag skojja.. såg precis att de var 1 månad sen du uppdatera! get to busniess!

2008-11-10 @ 18:23:24
Postat av: Bima

Jag tycker det är dags att du börjar skriva igen lille vän ;p PÖss

2009-04-03 @ 11:51:33
URL: http://bimaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0